wtorek, 11 marca 2014

Serum do twarzy x3

Hej dziewczyny!

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić sera do twarzy jakie w chwili obecnej stosuję. 
O moim ulubionym serum z kwasem hialuronowym pisałam już wcześniej tu . Do kolekcji w pięlegnacji doszły: Balance Vit C Elixir Serum  oraz Alterra Anti Age Serum.   

Niestety moje kochane serum z z kwasem hialuronowym z Green Keratin już się skończyło, ale postanowiłam go chwilowo nie kupować. Jako jedyne z tych trzech ma dość spójną konstystencję i wchłania się błyskawicznie.

Po wieczornym oczyszczeniu skóry, nakładam na skórę twarzy serum z Alterry. Niby przeznaczony on jest do cery dojrzałej, ale ja uważam że jak najbardziej można go stosować tak jak w moim przypadku tuż przed 30 ;) Skład oczywiście jest niesamowicie naturalny (jak w przypadku większości kosmetyków Alterry).  Jako że zawiera wyciąg z orchidei, ma bardzo ładny, delikatny zapach. Niestety dość się lepi i wchłania stosunkowo dłużej niż inne sera do twarzy które już stosowałam. Jest niezwykle wodnisty, chociaż w konsystencji przypomina galaretkę. Ładnie nawilża skórę i pozostawia ją mięciutką i rozpromienioną.
Mam jedną irytującą mnie zmarszczkę na czole (pewnie dlatego że dość często unoszę brwi do góry;) ) i póki co nie zauwarzyłam żeby owa zmarszczka miała opuścić moje czoło. Może delikatnie jest spłycona... ale trudno mi obiektywnie stwierdzić. Cena tego serum to około 20 zl.
 
Kolejne serum które regularnie stosuję to Balance Vitamin C Serum. Miałam ogromną ochotę zakupić sobie serum z Flavo C...ale przez przeprowadzkę miałam ograniczone fundusze więc zdecydowałam się wypróbować tani kosmetyk który miałam nadzieję że będzie super dobry. Kosmetyk ma 6% Vit C w porównaniu do Flavo C z 8%. Faktycznie widzę że ładnie rozświetlił moją cerę, jakby wydaje się bardziej świetlista. Większych efektów nie oczekuję, ale i tak bardzo przyjemnie mi się go stosuje. Jak na kosmetyk za który zapłaciłam 5 funtów, to jestem bardzo zadowolona. Z tych trzech serów jest najbardziej wodnisty, ale ładnie się wchłania przy wklepywaniu go w skórę twarzy, szyi i dekoltu.

Jako że w sumie jestem nowicjuszką w świecie ser do twarzy, jeśli znacie jakieś sera godne polecenia, piszcie w komentarzach;)

Pozdrawiam serdecznie,
Prettyington
XXX

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarze. Jeśli chcesz wiedzieć co dzieje się na moim blogu, dodaj mnie do obserwowanych.
Pozdrawiam serdecznie,
Prettyingotn